februar 2012

SUNDAY

Hei! Anna-Kristine kom igår, vi bakte cupcakes og hadde det sykt morsom hele kvelden. Hun dro desverre tilbake til Stavanger i dag. søndag = null sminke, deilig! I morgen starter skolen på igjen,...

DAGEN MED INGVILD

Hei! I går dro jeg jo til Ingvild. Superkos! ♥ 4 bilder av en del bilder, hihi! Det var iallefall supergøy. Varmet opp stemmene våres (eller bare min) ved å sitte å hyle når vi spilte cod,...

INGVILD NESTE

Hei og god morgen! ♥ Drar snart til Ingvild, på landet - neida, Mære :-) hihi. Har med kameraet så det blir 100% klart bilder , som jeg legger ut når jeg kommer hjem! Kos dere i dag folkens,...

FRIENDSHIPISTRUELOVE

Jeg kommer til å blogge mer på bloggen til meg, Ina og Ingvild. Glemmer nesten denne bloggen, sorry! Satser mer på den andre bloggen, men kommer til å blogge her innimellom også! :-)

INNKJØP 20/2 - 12

Cupcake 39 kr black design Max Factor Concealer 99 kr h&m

CURLZ

ROSES ARE RED, VIOLETS ARE BLUE. GRAPES ARE SWEET AND YOU ARE LIKEWISE

VINTERFERIE, HALLELUJA

♥ Endelig ferie! Skal rett og slett bare slappe av hele ferien, blir så sykt chill! Skal nok en tur til Bjørgan også, må jo stå litt slalåm! :-) Kos dere i ferien, folkens!

BLOGG

Jeg, Ina og Ingvild har lagd oss blogg sammen. Spørsmålsrunde foregår, direkte linkjHERo/♥

NEW IN

Bukse fra Bik Bok - Westhill Redbird - 49 kroner KJEMPESALG

blogger jeg leser

annais.blogg.no l0ve.blogg.no katinkah.blogg.no kristineam.blogg.no graan.blogg.no l0vechristine.blogg.no rachelnordtomme.blogg.no

YO

♥♥♥

Overnatting

Sover over hos Ina i natt :-) har sett film, spist taco og kost oss masse. Har med kameraet så det kommer helt klart bilder i morgen ! <3 Blogger forresten fra ipoden så det blir ingen bilder, ...

bloggfri

heeeiijjheijjjjjjjj bloggeen ;);););) æ har bloggfri i dag HADE

LEKSER TRENING PRØVE SKOLE SOVE SPISE SPILLE CHILLE ++

Travelt opptatt for tiden, som de fleste sikkert har fått med seg. Skal bli flinkere til å blogge! Nå er jeg også veldig opptatt med en haug med lekser og prøver! Gleder meg til ferien Har jo ikke...

"MOM, CAN YOU BUY ME A FISH? I JUST LOVE THEM!"

// Canon EOS 1100D

MANDAG stavanger

Mandag dro vi hjem igjen :(:(:( Flyet var forsinket og vi hadde faktisk et tog å rekke, men neida. timen senere måtte vi ta toget! Når vi satte oss på flyet, ventet vi i hele tre kvarter (!!!) ford...

SØNDAG stavanger

Søndag dro vi først på klatring, noe som var utrolig tungt! Var sykt stiv i armene etterpå! Vi dro en kjapp tur til skateparken og deretter til Norsk Oljemuseum. Var en stund på museumet, og etterp...

LØRDAG stavanger

Lørdag dro vi til Kvadrat, kjøpesenteret i Stavanger. Der handla vi klær ++ og spiste sushi til middag på Sabi Sushi. Når vi dro hjem, slengte vi oss foran TVn og bare slappa av :-)

FREDAG stavanger

Fredag dro vi til Stavanger. Når vi kom frem handlet vi. Vi dro hjem til Anna-Kristine, der vi spillte, så film og spiste cupcakes og pizza. Resten av kvelden slappa vi bare av :-)

TRAVELT

Rakk ikke poste et innlegg på onsdag, alt for mye å gjøre. Hadde jo bloggfri igår, og gjorde veldig mye lekser. Men i dag kommer det. Om noen timer drar jeg til flyplassen og tar av til Stavanger! ...

BILDER FRA SKOLEN

Skal prøve å ta flere, gjennom dagen på skolen i to uker. Starter fra og med idag! :-) Dette blir en ny ordning som jeg skal prøve i to uker. Om jeg ikke synes noe om det selv tror jeg ikke at jeg...